Wie kan mij helpen? ik ga over 3 dgn na New York ben er al 7 keer geweest maar zie tegen de reis en week van huis op wie oh wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
Kimath
13 jaar geleden
Ik wou dat ik naar New York kon! Lucky you!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ruilen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, of ga een maand om niet week te worden :(
ik vind toch een beetje een onechte vraag
sterredag
13 jaar geleden
waarom ga je dan?

Antwoorden (5)

Er is maar een oplossing, en die had je zelf kunnen bedenken, gewoon NIET gaan. Heimwee, ik mag aannemen dat dat je probleem is, is vervelend genoeg. Niet gaan dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mazzelaar! Ben nog nooit in Amerika geweest en zou er graag
eens naar toe gaan.Neem iets mee waar je aan gehecht bent
en voel je thuis in NY.Zelf zou ik een fototoestel meenemen
want voor je het weet is de horizon voor altijd anders...
Bedenk dat je bij bevoorrechte minderheid van de mensheid behoort (8% ?) die bovenop de basisbehoeftes nog luxe kent!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plan veel leuke dingen zodat je week omvliegt. Maak van te voren een lijstje van zaken die je wil doen of dingen die je wil zien.
Het lang stilzitten in een vliegtuig vind ik ook een crime. Je kan een laptop meenemen, spelletjescomputer, je lievelingsboek, mp3 met heerlijke muziek, puzzelboekje etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd vanaf nu een dagboek bij. Verplicht jezelf om aan de éne kant alleen maar positieve dingen te schrijven, aan de andere kant mag je alle nare gevoelens en gedachten opschrijven. Dan ben je ´t kwijt.
En later heb je een unieke herinnering eraan.
En haal een flesje Bach Bloesem druppels: Huneysuckle (kamperfoelie). Simpel middel, maar het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat in dit avontuur geeft je de kriebels zorgt dat je ertegen op ziet. Ga je mensen missen? Heb je vliegangst? Onderzoek dat eens en probeer er woorden aan te geven. Deel die woorden met mensen in jouw omgeving die er serieus naar luisteren. Probeer te bepalel wat helpend voor je is in de hulp om de oorzaak aan te pakken. Blijf er niet mee in jouw hoofd rondlopen.