Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik ben nu bijna 28 en het is zo lang geleden dat ik gehuild hebt ik denk zomaar 12jaar. is dit wel gezond en normaal ?

ik zou niet eens meer kunnen heugen wanneer ik voor het laatst gehuild hebt,en ik heb het idee dat het wel fijn is om een keer goed te huilen. iemand een idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien vat ik het verkeerd op, maar als je dus al 12 jaar droog staat, dan is dat toch ook om te huilen?

Het is voor ons moeilijk om deze vraag te beantwoorden, omdat je er niet veel bij verteld. Bijvoorbeeld: Zijn er helemaal geen situaties geweest waarin je had willen huilen of je erg verdrietig voelde? Ben je al 12 jaar gelukkig en tevreden? Of voel je je geremd in het uiten van gevoelens? Denk je dat je je negatieve gevoelens wegstopt? Als je als 12 jaar niet huilt, terwijl je wel zou willen, dan is het ongezond. Als je al 12 jaar niet huilt omdat je tevreden bent en niets ergs meemaakt, dan is er niets aan de hand.

Van dat eerste filmpje moest ik wel ff huilen :) Het is schattig, en het minst verdrietig Tweede link gaat naar een film, die is werkelijk bijzonder verdrietig en prachtig. Ik weet niet of je het boek kent? Dat is namelijk wel belangrijk: de film is Zweeds gesproken en Zweeds ondertiteld. Ik heb het boek ongeveer 8 jaar geleden gelezen en kon een week geleden hier weer om huilen. Onvergetelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100