heeft iemand ervaring met EFT?

emotional freedom technics is een methode om "oude" en "nieuwe "emoties los te kloppen door meridiaanuiteinden aan te raken met de vingertoppen. naar verluidt gaat persoonlijk groei zo veel sneller. ik heb gisteren voor de eerste keer een cursus EFT gehad, en voelde me nadien erg goed. Thuis echter lukt het niet zo best, al doe ik net hetzelfde. Iemand ervaring met EFT?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Psyche
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me persoonlijk allemaal een load-of-bullshit... Maar als je er in gelooft, kan 't effect hebben door suggestie.

Het beste antwoord

Beste , Ik werk nu zes jaar als therapeut en docent EFT dus vuur je vragen maar af. warme groet. Michel
www.eft-instituut.be
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb het wel eens geprobeerd, de pijn die ik had werd lichter, maar telkens maar voor een minuut of 5. Mogelijk kwam dat effect door de concentratie en rust, en zou meditatie hetzelfde effect hebben gehad.
Een familielid doet het regelmatig en zegt dat zij het bij haar heel veel effect heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Thuis echter lukt het niet zo best."
Het lukt dan niet omdat er bij jouw dan op dat moment geen sprake was van positieve invloed door suggestie (want afgezien van suggestie, is 't natuurlijk allemaal onzin).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..."is 't natuurlijk allemaal onzin." Wat fijn dat er op GV iemand is die de wijsheid in pacht heeft!! Was het ooit ook niet allemaal onzin dat je in 80 dagen de wereld rond kon?