Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

heeft iemand ervaring met EFT?

emotional freedom technics is een methode om "oude" en "nieuwe "emoties los te kloppen door meridiaanuiteinden aan te raken met de vingertoppen. naar verluidt gaat persoonlijk groei zo veel sneller. ik heb gisteren voor de eerste keer een cursus EFT gehad, en voelde me nadien erg goed. Thuis echter lukt het niet zo best, al doe ik net hetzelfde. Iemand ervaring met EFT?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beste , Ik werk nu zes jaar als therapeut en docent EFT dus vuur je vragen maar af. warme groet. Michel www.eft-instituut.be

Ik heb het wel eens geprobeerd, de pijn die ik had werd lichter, maar telkens maar voor een minuut of 5. Mogelijk kwam dat effect door de concentratie en rust, en zou meditatie hetzelfde effect hebben gehad. Een familielid doet het regelmatig en zegt dat zij het bij haar heel veel effect heeft.

"Thuis echter lukt het niet zo best." Het lukt dan niet omdat er bij jouw dan op dat moment geen sprake was van positieve invloed door suggestie (want afgezien van suggestie, is 't natuurlijk allemaal onzin).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100