Naast het beschermen tegen de gevolgen van UV-straling, gaan gepolariseerde brilglazen de meest doeltreffende bescherming bieden tegen de verblinding veroorzaakt door gereflecteerd zonlicht
Polariserende brilglazen zijn ontworpen om verblinding door het gereflecteerde licht te minimaliseren door het gebruik van een speciale polarisatiefilter. In tegenstelling tot standaard zonneglazen, zullen Polariserende zonnebrilglazen alleen nuttig licht doorlaten
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

in de link wordt het uitgelegd inclusief voor en nadelen