Sinds begin van de week een nieuwe bril.Ik zie slechtt in de verte. Kan de meting verkeerd zijn?

Sinds begin van de week heb ik een nieuwe bril. Aangezien mijn sterkte is veranderd. Dat kwam uit een nieuwe meting. De bril is voor ver kijken. Echter zie ik nu niet alles in de verte. Kan het zo zijn dat de meeting verkeerd is gegaan waardoor de sterkte niet klopt?

een jaar geleden
in: Optiek
1.4K
Pieterke
een jaar geleden
Ga terug naar de betreffende zaak en bespreek dit probleem net hen.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de meting niet klopt, of dat de bril niet goed is gemaakt - dat gebeurt een enkele keer. Het kan ook zijn dat je nog moet wennen aan je nieuwe sterkte. Draag je de bril de hele dag?
Ik zou in ieder geval contact opnemen met de opticien die de bril aanmat - het kan zijn dat je z.s.m. langs kunt / moet komen, of hij/zij zegt dat je het nog een week aan moet kijken, om te kijken of je went, of je beter gaat zien met de bril de je hebt.
een jaar geleden
xkatex
een jaar geleden
Ik draag de bril de gehele dag.
xkatex
een jaar geleden
Door de andere bril zie ik ook niet goed, dan zal het wel de sterkte zijn.