Wat zijn zonnelenzen:Zonnelenzen
In de meeste situaties zijn zonnelenzen een prima alternatief naast uw bestaande zachte lenzen of vormstabiele harde lenzen.
Zonnelenzen zijn speciaal vervaardigde zachte contactlenzen met een bruine of een groene kleur (ca. 65%) die ook de pupilopening bedekt.Een prima alternatief bij gebruik tijdens watersport zoals bijvoorbeeld surfen, kite surfen maar ook bij voetbal, hockey, tennis etc. Zonnelenzen zijn in verschillende tinten bruin of groen met verschillende absorptie waardes.

De zonnelens beschermt het netvlies tegen schadelijke UV straling en dempt het zonlicht.
Zonnelenzen zijn in vrijwel alle sterktes leverbaar, u vindt ze in onze webwinkel. Houdt u rekening met een levertijd voor deze lenzen van ca. 10-14 werkdagen.
Bij Jan de Groot Kontaktlenzen maken wij ook kleurlenzen naar uw eigen wensen.
Je moet hiervoor dus naar een goede winkel opticiens ik weet niet waar je dan naar toegaat.