Waar kan ik zo'n klein schroefje voor een bril vinden?

Ik heb zaterdag een nieuwe zonnebril gekocht (op een festival). Eén van de steeltjes is er al af omdat het schroefje verdwenen is.

Kan ik dit schroefje vervangen door iets anders of waar kan ik zo'n schroefje vinden.

Kan ik het zonder aangepaste schroevendraaier er terug in krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Optiek
15.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon even langs de opticien gaan. Hans Anders verricht zulke reparaties altijd gratis (mits ze het juiste schroefje er voor hebben). Bij Hans Anders verkopen ze een bril reiningssetje waar ook een kleine schroevendraaier bij zit voor het aandraaien van die schroefjes!

Het beste antwoord

Bij een opticien (een brillenwinkel) wil men je vast wel helpen: daar kan je dus zo'n klein schroefje vinden. Vaak is zo'n kleine reparatie gratis: men wil graag dat je weer terugkomt, daarom is deze service gratis.

Zonodig kan je het schroefje aandraaien met een scherp mesje. Dan is er dus geen aangepaste schroevendraaier nodig.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bii een optitien, hebben ze dat soort schroefjes.