Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke oogdruppels zijn goed voor droge ogen en prikken niet met het indruppelen?

Ik heb van natuur droge ogen, kan zelfs geen lenzen dragen. Ik ben op zoek naar oogdruppels die je maar één of tweemaal per dag moet indoen en die zeker niet prikken. Heeft er iemand ervaring met Hylo gel oogdruppels? Vroeger heb ik eens oogdruppels van korenbloem (blauwe druppels) gehad, bestaan die nog? en wat is de naam ervan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Optiek
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn man heeft voor zijn droge ogen op recept van de oogarts Vidisic Carbogel 2mg/g en die bevalt hem prima.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb goede ervaringen met Dr Vogel "droge ogen" oogdruppels maar je moet ze zeker bij droge lucht een 3 tal maal aanbrengen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad Dr.Vogel
Van de oogarts kreeg ik de tip koude thee te gebruiken: gewone zwarte thee , eventueel zelfs kamillethee. Kwaad kan het niet dus probeer het ook eens. Ik heb er veel baat bij en het kost drie keer niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding