kun je een bril dragen die niet zo opvalt ?

Laatste tijd is mijn zicht wat achteruit aan het gaan. eigenlijk heb ik geen brilgezicht, sommige mensen zien er zo leuk uit met bril. Weet iemand hoe duur een bril is en hoe zou je er een kunnen uitzoeken die niet zo erg opvalt. Ik weet ook nog niet zo goed wat het kost en of ik me extra zou moeten verzekeren bij het fonds

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
1.4K

Het beste antwoord

ga eens gewoon rustig een bril passen, en wie weet heb jij met de goede bril wel een "brilgezicht" ik weet niet of ik er echt een heb, maar de ene bril staat me wel, de andere niet. Zo'n moderne zwarte moet ik dus echt niet opzetten.
En als je naar een keten zoals specsaver of pearle gat zijn de monturen niet zo duur. En er zullen mensen zijn die met die ketens problemen hebben, maar ik was altijd heel tevreden daarover.
Laat je ook adviseren, de verkopers in brillenwinkels hebben over het algemeen een goed zicht op wat bij jouw gezicht past.
En als je helemaal geen bril wilt, laat je informeren over lenzen
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een onopvallende bril wil,zou je voor een glasbril moeten kiezen.

De prijzen bij Hans Anders,Pearl of Specsavers maken niet zo veel uit,het zijn juist de glazen die het duurder maken,maar ook daar heb je verschil in prijzen in.
Voor elk extra iets betaal je meer,je kunt bijv. voor ontspiegeling en/of extra dunne galzen kiezen,daar betaal je dan ook naar.

Als je op de site's kijkt van bovenstaande winkels ,dan kun je al prijzen vergelijken.

Toegevoegd na 59 seconden:
galzen=glazen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een bril bij Eyelove vandaan, dat is iets nieuws en zit bij een aantal DA drogisterijen in de winkel. (Op de site kun je zien waar ze het verkopen) een complete bril is 49 euro.
Een bril zal altijd opvallen vooral als je het nooit draagt, maar zoek er 1 uit die bij je past, na een tijdje valt het de meeste niet eens meer op dat je een bril hebt.
En dan hoort dat gewoon bij je.
Ik draag altijd een bril en doe ik eens een dagje lenzen in dan is het voor de meeste even wennen en daarna zien ze het niet eens meer.