Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als mijn brilpootjes naar buiten gaan staan?

ik kreeg pas geleden een bal tegen m'n bril en sinds dien is een van de pootjes naar buiten gaan staan :(
wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Optiek
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voorzichtig terugbuigen. Of via de verzekering een reparatie of nieuwe bril aanvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
terugbuigen kan meestal wel, maar dat kun je beter aan de opticien overlaten. Zelfs bij Hans Anders doen ze dat meestal gratis voor je.
Ga even langs bij je opticien. Die weten t beste in hoeverre ze de pootjes nog kunnen terugbuigen. Dit kost niks, is service.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, +1.
En als je niet in de buurt van die van jou bent, kan je het ook bij een willekeurige andere brillenwinkel proberen. Als het eenvoudig ter plekke te herstellen is (en zo klinkt dit wel) doen ook zij het meestal gratis.
Dat is tenminste mijn ervaring, maar misschien zijn er ook wel die het alleen doen bij brillen van hun eigen winkel (of van hun winkelketen).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding