Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke brilsterkte geef je op bij een online sollicitatie, ben bijziendheid en heb een cilinder?

Ik heb een brilrecept van rechts -0.75, en een cilinder van -2.25. Links -0.5 en cilinder -1.75. Op het online sollicitatie is er slechts 1 invoermogelijkheid per oog: 'sterkte links/ sterkte rechts'. Wat geef ik op?! -0.5 is theoretisch gezien correct, maar geeft wellicht een wat vertekend beeld ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1K
bamibal
12 jaar geleden
Even uit nieuwsgierigheid: op wat voor baan solliciteer je, dat je brilsterkte relevant is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij defensie...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Alleen de sterkte's doorgeven van -0.75 en -0.5
Je zou er een toelichting bij kunnen doen als dit kan op het formulier en anders een briefje erbij,maar dit is niet echt nodig want als je voor de medische keuring komt dan komt dit ook ter sprake.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als recent gekeurd persoon bij defensie zeg ik: het maakt niet uit. Ze meten het zelf toch en vragen je om je recept mee te nemen (waar ze niet naar kijken). Het belangrijkste bij defensie is dat je ogen zich goed laten corrigeren, en dat testen ze bij de keuring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding