Zijn Hema lenzen niet schadelijk voor je ogen?

Ik heb lenzen (zachte) voor 14,95 per maand maar ik wilde weten of dit nog goedkoper kan bijvoorbeeld bij een andere opticien (zit nu bij specsavers) weet iemand of de losse lenzen van de Hema goed zijn? En liggen de prijzen bij verschillende opticiens ver uit elkaar? Dank u :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
7.4K

Het beste antwoord

De lenzen van de hema zullen niet schadelijk zijn voor je ogen, het wordt allemaal gecontroleerd. Dat ze goedkoper zijn komt omdat de service minder is. Ik denk tenminste niet dat de hema een opticien in dienst heeft om problemen te verhelpen
daar betaal je nu eenmaal voor.
En of de prijzen bij opticiens ver uit elkaar liggen merk je vanzelf als je hier en daar eens binnenloopt om prijzen te vragen. Vragen verplicht niet tot kopen
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt maar 1 paar ogen, die waarschijnlijk heel belangrijk voor je zijn.
Daarom is het ook van belang dat je goede contactlenzen hebt voor je ogen, en dienen je ogen zelf ook gecontroleerd te worden.

Er is maar 1 advies dat we je kunnen geven: Koop je lenzen bij een gediplomeerd opticien.

Een drogist of Hema kan niet wat de opticien kan.
12 jaar geleden
De lenzen bij Hema zijn inderdaad niet schadelijk, zoals het hierboven is beschreven. Ik heb ook lenzen en ik doe ze dagelijks in. Een tijdje terug heb ik lenzen bij de Hema gekocht en gebruikt omdat ik zo goedkoper uitkwam.

Gebruik je vaak lenzen en heb je ze langer dan zo'n 7 uur in? Dan raad ik het je niet aan.

Gebruik je het niet zo vaak? Dan zijn dit prima lenzen.