weet er iemand hoe een nerd bril eigelijk echt heet? want ik wil er een kopen alleen als ik nerd bril intyp komt er niks ik wil een goedkoen voo erbij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik heet koen.:)
Ritsuka
12 jaar geleden
ik ken ze als Hipster glasses.

Antwoorden (6)

Probeer RayBan brillen. Die hebben veel in de 'nerd' style
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het precieze model is de Rayban Wayfarer.

Toegevoegd na 1 minuut:
De echte zijn duur (ruim 100 euro) maar er zijn talloze goedkope namaak brillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je ook waar je de goedkoperen kan vinden en onder welke naam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer marktplaats en eBay eens, daar worden er heel veel verkocht.
wil je er een gewoon voor de fun?
zonder aangepaste glazen?
dan ken ik wel 2 winkels,
in de h&m hebben ze er nu, heb het vandaag gezien
ze stonden aan de kassa
en ook een winkeltje in hasselt kuchiemuchie
hebben ze altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Ray Ban soorten: of te koop voor €200 of gewoon voor €5 op de markt.
PS: het is niet stoer om een nerd bril te hebben ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Hans Anders opticiens zijn de monturen 35 euro. Ook deze kunststof modellen hangen er bij. Als je de glazen op sterkte is het natuurlijk wat duurder. Ook is er nu weer een actie. Zeker de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toets in dat je een zwart montuur wil.