Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik lenzen nemen?

ik heb een bril maar ik doe die nooit op dus nu wil ik lenzen kan dat al? ik ben 12 ik weet niet of het kwaad kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
668

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Volgens mij kan dat wel, vroeger (5 jaar geleden) had iemand op de basisschool dat ook, groep 6/7/8 ofzo.

Even aan je opticien vragen, dan weet je het zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op zich kan het wel met 12 jaar alleen is het echt nodig als je je bril ook niet opzet. heb je een hoge sterkte dat je een bril echt nodig hebt of valt het wel mee? lenzen zijn niet goedkoop! vraag eens bij de opticien om advies want voor ieder geld een ander advies. en overleg het eens met je ouders of die het zouden willen betalen. deels wordt het vergoed door de verzekering maar niet helemaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, mijn zoon was ook 12 toen hij lenzen kreeg. Ga naar de opticien die kan je alles uitleggen, indoen is iets wat je wel even moet lern
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook daglenzen, die gebruik je maar 1 dag. Dat zou een mooie oplossing voor je zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding