Wat te doen aan licht gevoelige ogen?

Hallo allemaal,
Ik heb al heel lang HEEL erg licht gevoelige ogen (ik bedoel licht van bijvoorbeeld de zon) bijvoorbeeld met een foto nemen dan moet je je ogen open houden maar dat lukt nooit bij mij ook al kijk ikniet in de zon,maar is het gewoon licht.
Weet iemand hoe dit kan komen of wat je er tegen kan doen.
Bedankt alvast :)

ImaBite.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb zelf al een bril op sterkte allebei + of - 2,0 , Ik hou zelf ook niet van zonnebrillen, het is niet fijn kijken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Optiek
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet hier niet zo 1 2 3 antwoord op. Maar als het je dagelijks hindert dan lijkt het me verstandig om naar een oogarts te gaan die kunnen daar onderzoek doen of u behandelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een zonnebril daar dacht ik ook aan maar ik weet niet precies uw probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een zonnebril gaan kopen die de lichtsterkte verminderd kan altijd helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe voor de foto een zonneklep of zonnehoedje op als je er niet van houdt een zonnebril op te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spiegelen de glazen van je bril, dan kan je ontspiegelde glazen bestellen, dat scheelt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al ontspiegelde glazen.. :(