Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je zicht tijdens het tandenpoetsen

Het is mij een aantal keren opgevallen dat wanneer je je tanden aan het poetsen bent met een elektrische tandenborstel, dat je beeld stilstaat. Tenzij je naar bijvoorbeeld je wekkee kijkt, dan zie je de cijfertjes op en neer dansen, terwijl voor de rest alles om je heen stil lijkt te staan. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Optiek
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wekkee = wekker (sorry voor de typefout)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wat je bedoelt! Gelukkig ook anderen die het opmerken! Maar ik merk het op als ik aan het kouwen ben. Ik denk door trillingen in het hoofd. Ik wacht ook op een verklarend antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat viel mij vroeger ook altijd op, ik vroeg het aan mn vader maar die snapte me niet...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij kauwen beweegt alleen je onderkaak. Bij het elektrisch tandenpoetsen zijn de trillingen zo fijn dat je hele hoofd (bot/schedel) vibreren en je ogen zitten in je oogkassen en trillen dus mee. Als je dus naar een vast punt gaat kijken merk je dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enige antwoord, dus automatisch de beste

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding