Mag je oogdruppels (hypromellose) meenemen in de handbagage van het vliegtuig buiten de eu?

een jaar geleden
2.5K
ronron1212
een jaar geleden
Ja dat mag
Utrecht
een jaar geleden
Binnen of buiten de EU maakt niet uit: de security check wordt gedaan voor elke handbagage, ongeacht de bestemming. Dus als het flesje niet groter is dan 100ml, mag het.
Julesstevie
een jaar geleden
Oke dank jullie wel!
Amadea
een jaar geleden
Hou er wel rekening mee dat verzocht kan worden een doktersrecept te tonen of te bewijzen dat het medicijn op jouw naam staat. En voor douanecontrole in het buitenland is het aan te raden een Engelse versie van het recept mee te nemen.
ronron1212
een jaar geleden
@Amadea deze druppels zijn vrij verkrijgbaar geen doktersrecept nodig

Geef als eerste antwoord