Mag ik Vitamine B12, D en Algenolie tegelijk innemen?

Hoi, ik ben veganistisch. Naast Vitamine B12 wil ik nu ook Algenolie en Vitamine D elke dag innemen. Mag ik dit alle 3 tegelijk nemen? Bij alle 3 staa

Toegevoegd na 44 seconden:
Hoi, ik ben veganistisch. Naast Vitamine B12 wil ik nu ook Algenolie en Vitamine D elke dag innemen. Mag ik dit alle 3 tegelijk nemen? Bij alle 3 staat: bij voorkeur innemen tijdens de maaltijd

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Van mij mag je dat. Ik ken ook geen wetten die dat verbieden. ;-)

Antwoorden (1)

Geen probleem, deze beïnvloeden elkaar niet negatief.
http://www.vitamine-info.nl/nieuwsartikel/article/interacties-tussen-vitamines-en-mineralen-112/

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat vitamine bij voorkeur bij een maaltijd worden ingenomen, is omdat ze dan vaak beter opgenomen worden.
Vitamine d is bijvoorbeeld in vet oplosbaar, zonder vet neem je het zeer slecht op.