ik ben nog ongesteld alleen mijn stopweek is voorbij moet ik mijn pil gewoon nemen of wachten tot ik niet meer ongesteld ben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Erna55
7 jaar geleden
Neem de anticonseptiepil zoals de bijsluiter voorschrijft.
Amadea
7 jaar geleden
Je bent helemaal niet ongesteld als je de anticonceptiepil slikt, want je hebt dan geen eisprongen. Je krijgt een onttrekkingsbloeding in de stopweek.
Ritsuka
7 jaar geleden
Na een week stoppen moet je weer beginnen met een nieuwe strip, anders ben je niet beschermd tegen zwangerschap

Antwoorden (1)

Voor zo ver ik me herinner van mijn dochters, een stopweek is een week, dus na die week weer beginnen en niet wachten tot de menstruatie geheel over is.