Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

mag ik werken in de keuken met oxazepam? ik ben namelijk overspannen/heb een burn-out, ik werk als chefkok in een keuken

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je oxazepam langer dan twee weken gebruikt op constante wijze, dan zou je gewoon in een keuken mogen werken zolang je geen last heb van bijwerkingen na die twee weken. Als je meer dan 50mg gebruikt dan het wel af te raden.

Het is niet verstandig om met oxazepam te gaan werken. Uit de bijsluiter: 'Rijvaardigheid en het gebruik van machines Oxazepam kan sufheid, geheugenverlies en spierverslapping als bijwerkingen veroorzaken. Alcohol en te weinig slaap kunnen deze effecten versterken. Hiermee moet u rekening houden bij deelname aan het verkeer en het bedienen van (gevaarlijke) machines.' Dit '(gevaarlijke) machines' slaat natuurlijk ook op gebruik van scherpe messen, fornuizen, keukenmachines/blenders, etc.

Bronnen:
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h53369.pdf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100