Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag ik werken in de keuken met oxazepam? ik ben namelijk overspannen/heb een burn-out, ik werk als chefkok in een keuken

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zit er een gele sticker op de verpakking? Zo nee dan mag dat. Zo wel, moet dit in overleg met je werkgever. Als jij aangeeft dat jij je door de medicijnen niet geschikt voelt om bepaalde werkzaamheden te doen, dan heeft je werkgever daar niks over te zeggen. Mocht je zelf geen last hebben van de bijwerkingen zou ik niet inzien waarom niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vertrouw niet teveel op een gele sticker.
Dit diagram volgen voor autorijden en je begrijpt dat je ook mag oppassen met bijvoorbeeld een snijmachine.
http://www.apotheek.nl/medicijnen/oxazepam?product=oxazepam#belangrijk-om-te-weten-over-oxazepam Verder rustig aan en dat lijkt me moeilijk als chef-kok.
Ritsuka
8 jaar geleden
In een keuken werken lijkt mij erg stressvol, is dat wel een goed idee met burn-out?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is wat ik mijzelf ook afvraag vandaar ook mijn vraag want ik heb geen idee eerlijk gezegd
Ritsuka
8 jaar geleden
Is je burn-out gekomen door je werk? Als ik reactie op antwoord hieronder lees lijkt het er op van wel. En nu wil je onder de invloed van medicijnen gewoon door blijven werken, waardoor je uiteindelijk alleen maar dieper in een gat komt.
Als een vriend tegen je zou zeggen dat hij dit wilde doen, hoe zou je dan reageren?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je daadwerkelijk een burn out hebt, is het belangrijk dat je leuke dingen gaat doen.
Met oxazepam word je sloom, waardoor je reactievermogen ook trager wordt!
Dit zorgt eigenlijk alleen maar voor meer stress, en dat schiet echt niet op.
Ik weet niet of je bij een arts loopt?