Heeft er iemand een afbeelding van de originele grote van een dexamphetamine tablet ?

heeft er iemand zo,n tablet en wil je er dan een foto van maken op ware grote kan op internet geen afbeelding van vinden
moet deze gaan slikken en heb slik problemen dus maak me druk over de grote alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoe zien Dexamfetaminesulfaat tabletten eruit:
- het zijn als ze 1 milligram werkzame stof bevatten witte tot crèmekleurige ronde tabletten met een doorsnee van 7 millimeter; ze hebben aan één kant een breukstreep. De tabletten zijn verpakt per 30 stuks in een tablettencontainer.
- het zijn als ze 5 milligram werkzame stof bevatten witte tot crèmekleurige ronde tabletten met een doorsnee van 9 millimeter; ze hebben aan één kant een breukstreep en aan de andere kant de inscriptie “dexamfetamine 5”. De tabletten zijn verpakt per 30 stuks in een tablettencontainer.

Het aanwezig zijn van een breukstreep betekent dat ze gemakkelijk te halveren zijn. Neem een slokje water achter in je mond, leg daar een hele of halve tablet bij, en slik het gezamelijk met een grote slok water weg. Dat gaat op zo'n manier echt heel gemakkelijk.

(Hoe groot 7 en 9 millimeter zijn laat ik zien op een afbeelding, als het lukt om die straks toe te voegen. Rood is 7 mm en groen is 9 mm).
Amadea