helpt Primatour tegen misselijkheid in attractie?

Ik ga naar de kermis maar wordt heel snel misselijk in attracties , mijn vraag is of primatour helpt tegen de misselijkheod

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het alleen wil gebruiken om misselijkheid in een (aantal) attracties te voorkomen, zou ik enkel voor de werkzame stof cyclizine kiezen. Primatour bevat naast cyclizine ook cinnarizine. Cinnarizine werkt veel langer dan cyclizine, maar beide stoffen zijn ook sterk sufmakend. Doordat cinnarizine veel langer werkt, duurt de sufmakende bijwerking dus ook veel langer. Dus, als je nadat je in die attracties bent geweest niet de hele verdere dag versuft wil blijven, zou ik tabletten nemen met enkel cyclizine en dus niet de echte Primatour-tabletten met cyclizine én cinnarizine. Tabletten met enkel cyclizine erin, zijn vaak de huismerk reisziektetabletten; Primatour heeft het patent op gebruik van beide werkzame stoffen samen in één tablet.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan werken, de misselijkheid wordt veroorzaakt door een tijdelijke verstoring aan je evenwichtsorgaan. Een kermisattractie kan hetzelfde teweegbrengen als een autorit, een tochtje op een boot of een vliegreis. Dus het is heel aannemelijk dat Primatour helpt deze misselijkheid te voorkomen. Het helpt ook als je blijft volgen waar je heen gaat, zodat je niet voor onverwachte bewegingen komt te staan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Met hetzelfde teweegbrengen bedoel ik: plotseling manoeuvres maken in het verkeer,hoge golven op zee, of turbulentie in de lucht.

Toegevoegd na 59 minuten:
Nog een leuke link voor je gevonden:
http://www.gezondheidsnet.nl/gezond-op-vakantie/tips-om-reisziekte-te-voorkomen