Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik gebruik nu sinds 6 weken welbutrin en het gaat alleen maar slechter met me, heeft iemand hier ervaring mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zeker zin hebben om de dosis te verdubbelen. Daarnaast veroorzaakt stoppen met roken ook een verdubbeling der klachten

Bronnen:
http://db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h33668.pdf
http://www.fk.cvz.nl/preparaatteksten/b/bu...

Ik weet niet of je dit gebruikt om te stoppen met roken of voor een depressie. Maar dit medicijn geeft in het begin altijd veel klachten,zelfs verergeren. Ik zou met de doses niet gaan rommelen,ik zou liever even contact op nemen met de dokter. je kan in het begin heel beroerd worden,en je ha kan dit het beste beoordelen. Toegevoegd na 2 minuten: voor dit medicijn gaat werken ben je minimaal 6 weken verder, soms nog langer hoor.

Op dokterdokter.nl staat een lijst met bijwerkingen en op mijnmedicijn.nl staan ervaringsverhalen waar je misschien wat aan hebt. Heb zelf wellbutrin gebruikt tegen ADHD met niet veel verbetering. Ben dus gestopt wat mij niet veel problemen opgeleverd heeft. Natuurlijk wel duidelijk naar je behandelaar zijn met wat het medicijn wel of niet doet en vertrouwen hebben in je eigen gevoel. Als jij vind dat je er niet beter van wordt moet er een ander medicijn gevonden worden waar jij je wel goed bij voelt en waardoor je beter wordt. Succes

Bronnen:
dokterdokter.nl
Mijnmedicijn.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100