Hoe kan het dat het lijkt of mijn antidepressiva niet weer werkt?

Het lijkt wel alsof ik terug bij af ben. Na 21 jaar naar volle tevredenheid het AD Fevarin te hebben geslikt, lijkt het sinds enige tijd niet meer te werken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag op je profiel dat je 52 jaar bent,zit je niet midden in de overgang?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, zat ik ook al te denken.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan geestelijk ook enorm doorwerken.
Je zou eens moeten kijken op http://www.vrouwenovergang.nl/forum/index.php
Ik denk dat je daar dingen tegen komt die hoogstwaarschijnlijk heel herkenbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jeetje mina!! Wat goed van je! Ik geloof mijn ogen niet! Inderdaad bijna alles is herkenbaar. Ik zocht het meer in de hoek van de verdoving van de tandarts omdat 'het' 3 dagen later begon. Maar het zal een combinatie van factoren zijn. En ik maar denken dat vrouwen in de overgang alleen maar opvliegers hebben. Dank je wel. Even goed doorspitten die site en me aanmelden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan sillycious.
Tja,helaas blijft het niet alleen bij opvliegers tijdens de overgang,het kan psychisch behoorlijke problemen geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Erg hoor. Ik had geen idee! Maar dat forum is behoorlijk populair en ben ik wel heel blij dat ik hierin niet alleen sta. Heel goed van je dat je naar mijn leeftijd keek, ik was er zelf nooit opgekomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had even een helder moment. ;-)))
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha!! Super!! Blij met je heldere moment.
Ik vergeet namelijk nog wel eens dat ik al best wel belegen ben. :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoort er allemaal bij en ook heel herkenbaar. ;-)))

Het beste antwoord

Zelf heb ik ook het gevoel dat mijn medicijnen minder werken,en dat kan ook,je slikt ze ook al zo lang,en je lichaam gaat daar ook aan wennen.
Heb van mijn dokter nu nieuwe medicijnen gekregen,maar het nadeel is dat je daar weer aan moet wennen, met alle gevolgen van dien,misselijk trillen,daar moet je eerst weer een paar weken doorheen.
Ik zou in ieder geval hier eens met je dokter over praten ik zou er wel over nadenken om te veranderen,je weet niet of iets anders weer gelijk aanslaat,en dan krijg je weer zo.n rot periode,is er misschien iets veranderd in je leven waar je nu meer gespannen van ben?dat zou natuurlijk ook kunnen,maar ga eerst even bij je dokter langs,met hem moet je dit toch regelen.
Het allerbeste.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is begonnen kort na het trekken van een kies (verdoving?) nu 3 weken geleden. Ben weer misselijk onrustig en unheimisch. Er gebeuren weer rare dingen in mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit de bijsluiter blijkt dat je niet zo maar moet stoppen. Dat geeft weer andere risico's dan je huidige unheimische gevoelens. Dus toch maar bij de dokter langs. Succes