Is de neusspray nog effectief als ik mijn neus direct doe snuiten na het toepassen van de spray?

Als je doet braken binnen een bepaalde tijd dat je medicatie hebt ingenomen moet je de medicatie vaak opnieuw innemen. Ik vraag me af of dit hetzelfde is met neusspray.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.9K

Het beste antwoord

eerst snuiten, daarna neusspray gebruiken.
ik heb zelf neusspray die ik iedere ochtend moet gebruiken en dat is inderdaad de goede volgorde. anders snuit je de spray er weer uit voor het z'n werk kan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel plussers!