Hoelang kan Doc Minocycline of Klinotab (Antibiotica) in je lichaam blijven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

In de bijsluiter staat de halfwaardetijd, dit is de tijd die de stof nodig heeft om voor de helft te verijzen. dus na die tijd is er 50% over,
2x halfwaardetijd = 25%
3x = 12,5%
4x = 6,25% (Dit is genoeg om te veronderstellen dat het verdwenen is, je krijgt nu geen na effecten en gevolgen ervan)