Mag je vitamine b complex van een ander merk gebruiken in combinatie met een multivitamine tabletten?

Ik gebruik van Dagravit de multivitamine totaal. Maar omdat ik erg veel last heb van haaruitval, is mij geadviseerd om vitamine B complex te gebruiken.
Ik heb geinformeerd bij de kassa of ik dat wel mag combineren met de multivitamine en dat blijkt wel te mogen, zeker omdat ik van de multivitamine maar 1 per dag pak in plaats van 2 ( wat de maximale dosis is)
Wat ik vergeten ben te vragen is of het kwaad kan dat het van een ander merk is. De vitamine B complex heb ik namelijk van kruidvat eigen merk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee,ook dat kan geen kwaad, je kunt verschillende merken met elkaar combineren.