Inderdaad, wat fremar zegt, dat staat niet bij de gemelde bijwerkingen. Even goed op de bloedsuikerwaarden letten wanneer je hier last van hebt en als de klachten aanhouden even in overleg met de diabetesverpleegkundige of internist.

Toegevoegd na 1 minuut:
*of huisarts natuurlijk, als u geen diabetesverpleegkundige of internist hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, De bijwerkingen die voor kunnen komen zijn verslecht zicht en wazig zien.
En ook kan het voorkomen dat als u niet goed tegen dit medicijn kunt dat u flauw kan vallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze bijwerking wordt niet vermeld op de bijsluiter.Duizeligheid moet een andere oorzaak hebben bv.niet goed geregelde diabetes.
fremar