Ik zoek een arts die verstand heeft van mediwiet omgeving Utrecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben geen arts maar ik ben wel betrokken bij een project wat op mediwiet gebaseerd is.
in het umc [ voormalig azu ] zijn er verschillende onderzoeken met cannabis geweest .
klik maar op deze link dan word gelijk duidelijk wat ik bedoel
en zal je nog meer info kunnen vinden.
http://www.medischezorg.info/2010/11/onderzoekers-umc-utrecht-blowen-beinvloedt-gezondheid-jongeren/

Het beste antwoord

Er zijn genoeg ziekenhuizen in en rondom Utrecht, en bijna elk ziekenhuis heeft tegenwoordig een gespecialiseerde polikliniek pijnbestrijding. Het inzetten van wiet komt denk ik op elke pijpoli wel voor, want hier komen patiënten die complexe pijnproblemen hebben en soms al bij veel andere specialisten uitbehandeld zijn wat betreft behandeling voor hun pijnprobleem. Maar het zal allicht verschillen per ziekenhuis hoe vaak dit voorkomt. Ik zou als ik jou was dus even rondbellen naar de pijnpoli's van de diverse ziekenhuizen, en vragen of ze (veel) ervaring hebben met mediwiet. De assistentes weten dit heel goed, want die zien alle recepten langskomen en typen de brieven van de anesthesiologen uit. Zij kunnen je dus goed vertellen of de anesthesiologen/pijnbestrijders die in hun ziekenhuis werken, je hierin verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor de goede tips.