Zijn er ook manieren om je concentratie beter vast te houden? Zie uitleg

Mijn dochter 13 jaar heeft een concentratieprobleem en krijgt hier medicatie voor.Ze heeft hier baat bij.Stel dat ze stopt met haar medicatie zijn er dan manieren dat ze zich beter kan concentreren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als ze zich niet kan concentreren op school/huiswerk e.d. is het belangrijk om pauzes te nemen. Eventjes naar buiten en dan weer fris aan de slag. Goede slaap helpt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad niet te lang achter elkaar werken, maar ook zorgen dat ze een prikkelarme ruimte heeft om in te werken. Dus een ruimte met weinig afleiding van bijvoorbeeld een computer, een open raam, een radio et cetera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze stopt met medicatie kunnen visoliecapsules een goed alternatief zijn.