Doorprikken is het snelst, en anders een pleister voor blaren als je die hebt
13 jaar geleden
Doorprikken, en vervolgens zo'n speciale 'rapid cure' pleister erop. (met zo'n vochtig gedeelte in het midden).
Na een dag eraf halen, en 'snachts een beetje vaseline erop doen.
De dag daarna is de blaar dan al aardig 'ingedroogd'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blarenpleister!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is de blaar even te laten zitten, omdat de huid onder de blaar erg dun is en kans op infectie aanwezig is.
Kan het niet anders dan de blaar doorprikken en hem zo snel mogelijk droog zien te krijgen en goed af te dekken om infectie te voorkomen. Zodra hij droog blijft vaseline er op doen om het verharden van de blaar te voorkomen, omdat de huid eronder dun is en heel gevoelig. Na een paar dagen is de huid eronder steviger en kan je de blaar verwijderen en den eventueel met of zonder vaseline nog even afdekken met een pleister