Als je flauwvalt en in een droomtoestand terechtkomt naar aanleiding van pijn is dit dan slapen of flauwvallen?

vanuit drie situaties; het wakker worden met hevige krampen in buik en borststreek en koortsachtig gevoel, heel hard vallen en vervolgens flauwvallen, tijdens doktersbehandeling als je pijngrens overschreden wordt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er heeft nog niemand gereageerd, misschien kun je daaruit afleiden dat je vraag nogal onduidelijk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp niet of je dan in slaap valt of niet, omdat ik altijd heb begrepen dat je pas droomt als je in je rem slaap terechtkomt en nooit direct

Antwoorden (1)

Je valt gewoon flauw.
Je gaat niet opeens slapen omdat je heel erge pijn hebt... Je gaat alleen slapen als je dat zelf beslist of als je slaap tabletten krijgt.