Net een heel klein stukje glas ingeslikt, ten grootte van 4 suiker korrels ongeveer (klein dus). Moet ik ergens op letten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
49.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) glas stuk was klein en weet niet of t scherp was merkte t pas bij inslikken

Het beste antwoord

Eet voor de zekerheid wat ontbijtkoek. Dit zorgt in ieder geval er voor dat je maag wat gevuld is. en dat het stukje glas wordt 'ingepakt' door de koekmassa. Dit advies kreeg ik van de dierenarts toen mijn hond ooit eens een kerstlampje had ingeslikt. Die heeft er nooit meer last van gehad trouwens.

Als je echt twijfelt, bel even met de doksterswacht/huisartsenpost. Die kunnen je echt een goed advies geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe het ook zei ik heb nergens last van gehad, de schroef kwam er beschermd door ontlasting weer uit.

Andere antwoorden (3)

ik heb ooit een schroef ingeslikt, toen moest ik veel ontbijt eten. omdat dat om de schroef ging plakken en zo mijn lichaam kon beschermen.

happen naar pijnenburg dus

Toegevoegd na 31 seconden:
ontbijt=ontbijtkoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me voor, + menno!
Eet veel fruit, want fruit verteert snel en des te sneller is het glas weer uit je lichaam. Ook vel water drinken helpt.

Maar op zich zal het niet zo heel veel kwaad kunnen. Let er wel op dat er geen bloed bij je ontlasting zit. Ook wanneer je ontlasting heel donker is, kan het duiden op bloed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
glas kan wel schade maken in je maag en darmen, zorg dat je wat brood eet zodat t glas ergens in gaat zitten en niet los in je maag ligt