Gebruikte Stokke stoelen?

Ik heb voor mijn rug een Stokke stoel nodig. Het liefst een Thatsit of Varier met rugleuning.

Nu ging ik eens kijken op internet, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Op Marktplaats wordt ook veel aangeboden, maar ik zou graag eerst wat stoelen willen uitproberen.

Weet iemand een adres waar meerdere Stokke stoelen verkocht worden, of het liefst gebruikte stoelen, zodat ik wat kan uitproberen? Die dingen zijn vreselijk duur, dus ik geef de voorkeur aan gebruikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dit is een adres,niet te ver weg voor je.
Binorm Gezondheidsspeciaalzaak | Turfstraat 6-8 7201 KG Zutphen | (0575) 51.20.15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.janvanbeek.nl/

Verkoop diverse stiokke stoelen & heeft ook showroom model verkopen. Op hun website staat een nummer wat je even zou kunnen bellen om te zien wat ze hebben staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een dealer van deze stoelen in Waalre (Brabant). Volgens mij verkopen ze niet tweede hands, maar je kunt ze daar wel uitproberen en als ik het goed begrijp doen ze ook proefplaatsingen thuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nijmegen op de Heyendaalseweg zit een heel goede specialist in stoelen. Stuur maar een pb als je een adres nodig hebt.