Kan je na 3 maanden nog last hebben van een rugprik?

Afgelopen mei geopereerd aan mijn enkel, waarbij ik een rugprik gehad.. ik heb het idee dat het nog zeer doet op het punt waar ik ben geprikt.. zou dat kunnen?
Ze hebben het wel een aantal keer opnieuw moeten proberen!

Ik heb nu namelijk wat pijntje als ik in mijn onderrug por...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Tja als ik in mijn rug por doet dat ook pijn
Ik heb na mijn bevalling een ruggeprik gehad en heb echt nergens last van gehad.
Bel maandag desnoods even met je huisarts...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou er mee naar je arts gaan.

Je geeft aan dat er een paar keer opnieuw geprikt moest worden. Het kan zijn dat er een spiertje of een zenuw beschadigd is bij het prikken.

Ik ben zelf ook geopereerd (aan mijn knie) met een ruggeprik maar heb daar helemaal geen last van gehad.

Ik zou het dus even na laten kijken via je huisarts en kijken of het "normaal" is dat je nog wel eens pijn hebt in je onderrug.
Het kan ook iets anders zijn, los van je ruggeprik, en dan kun je ook beter weten wat er is zodat je er misschien iets aan kan (laten) doen.