Is het zinvol een likdoorn met stikstof te behandelen?

Ik heb geprobeerd zelf de likdoorn te verwijderen maar dat werkte niet dus naar de huisarts gegaan. Die wil dat ik aankomende week terug kom om het te laten aanstippen met stikstof.
Wel zei ze dat het goed zou kunnen dat het niet in een keer zou helpen omdat het kennelijk niet goed werkt.

Als ik google zie ik nergens een behandelmethode met stikstof voor likdoorns, ik zie alleen maar dat het effectief is om het weg te snijden.

Hoe zinvol is het om volgende week te behandelen met stikstof?

8.3K

Antwoorden (1)

ik heb mijn likdoorn er uit laten frezen/snijden door een pedicure , dit na 5 jaar naar een podoloog te zijn gegaan en jaren met een salicylzuur pleister rond te hebben lopen , nou ja lopen kon je het nauwelijks noemen eerder strompelen , ook heb ik hem weg laten snijden in het ziekenhuis maar voor het verband eraf ging was de likdoorn er al weer terug