Is er iets te doen tegen het feit,dat als je 's avonds zomaar in slaap valt.b.v. bij lezen of tv kijken?

Het is erg lastig,zelfs bij bezoek komt het ooit voor.
T V leuk,boek spannend,bezoek gezellig dus daar ligt het niet aan.

Het beste antwoord

Je kan de Epworth test doen op onze website.

Toegevoegd na 1 minuut:
Klik op onderstaande link voor het starten van de test.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je bent gewoon moe en als je je ontspant val je in slaap. Misschien iets vroeger naar bed voortaan.

Het kan best lastig zijn inderdaad, maar het is ook een goed teken. Je geeft toe aan de behoeftes van je lichaam.

Sorry visite ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook een tijdje gehad. Toen ik me een bril liet aanmeten had ik er aanzien minder last van. Lang focussen maakt de ogen moe cq de hersenen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Door mijn bril hebben mijn ogen veel meer rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Extra bakje koffie drinken