Is het normaal dat je kortademig of benauwd bet tijdens de griep ?

10 maanden geleden
2.5K
janjan
10 maanden geleden
oh jeetje, bestaat de griep weer?
ronron1212
10 maanden geleden
De griep is nooit weggeweet @janjan Ja dat je benauwd bent is normaal.
tinus1969
10 maanden geleden
Weet je zeker dat je griep hebt? Of mss Corona? RSV?
Amadea
10 maanden geleden
Het zou ook kunnen dat je Covid hebt. Ondanks dat veel mensen denken dat die ziekte uitgeroeid is gaat het virus stilletjes toch door om mensen te besmetten. In week 28 van dit jaar zijn er nog 17 mensen door in het ziekenhuis terecht gekomen.

Antwoorden (1)

Dat je benauwd en/of kortademig bent bij griep is zeker normaal. Maar het zou ook Covid kunnen zijn want dat virus waart nog steeds rond (en zal dat waarschijnlijk wel altijd blijven doen).
10 maanden geleden