Bij een trommelvlies ontsteking, hoe krijg ik mijn oor weer 'open'?

Hallo ik ben gisteren bij de huisarts geweest en helaas heb ik een trommelvliesontsteking nu ben ik vanmorge opgestaan met een doof oor waar druk op staat iemand een idee hoe ik mijn oor open krrijg

1.7K
Amadea
een jaar geleden
Heeft de huisarts geen druppels voorgeschreven?
Mirana727-
een jaar geleden
Jawel
Maar het is alleen maar erger geworden
Amadea
een jaar geleden
Dat is bij veel medicijnen zo, dat de klachten eerst erger worden maar vervolgens afnemen.

Geef als eerste antwoord