Mijn teelbal word na het sporten 2x zo groot en zacht is dit normaal?

Mijn teelbal word na het sporten vaak 2 of 3x zo groot als normaal. Ook word hij dan zacht maar het doet geen pijn. En als ik er dan in knijp word hij weet normaal alsof hij leeg loopt

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.5K
ronron1212
2 jaar geleden
Je hebt er maar 1?
jc54
2 jaar geleden
En wat is de vraag??????
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Nee ik heb er gwn 2
HeerVoldemort
2 jaar geleden
@jc54 Of dat normaal is.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Gaat het om je bal ? Of om je balzak ?
Een teelbal hoort niet op te zwellen. Voor een balzak is het normaal als deze zich in warmere omstandigheden wat meer ontspant.
Waarom ? Google maar eens op de vraag waarom teelballen buiten het lichaam hangen.

Antwoorden (1)

Zachte ballen zijn meestal een teken dat je lichaam het warm heeft, en moeite heeft om overtollige warmte kwijt te raken. Oververhitting van je ballen is slecht voor de kwaliteit van sperma.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hoe kan je dat voorkomen?
tinus1969
2 jaar geleden
Niet meer sporten. Waarom zou je dit willen voorkomen? Het is een normale reactie van je lichaam, net als zweten.