Soms heb ik een naar gevoel in mijn lichaam, alsof ik benauwd ben, hartkloppingen, bang voor de dood. Wat is dit en wat kan ik er aan doen?

Wie herkent dit, een naar gevoel in je lichaam als of je benauwd bent hartkloppingen bang voor de dood

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.8K
tinus1969
2 jaar geleden
Huisarts al wel eens bezocht?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Yess ze zeggen dat het door me depressie komt, ben benieuwd wie er nog meer last van heeft
Ritsuka
2 jaar geleden
Kan vanalles zijn, paniekaanval bijvoorbeeld.
tinus1969
2 jaar geleden
Mss tijd om met je huisarts te praten over een aangepaste behandeling.

Antwoorden (1)

Dat klinkt als een paniekaanval. Daar hebben meer mensen last van.
Een paniekaanval is in principe ongevaarlijk

Toch, als je het niet vertrouwd, ga dan naar de huisarts. Die kan je beter onderzoeken dan wij hier.