Mag je je intieme zone droog deppen van binnen?

bij deze heb ik een vraagje ik
was me intieme zone altijd na een wc bezoekje ik dep
het daarna netjes droog maar mag ik de binnenkant ook droog deppen? of zorgt dat voor irritatie ik heb namelijk weer blaasontsteking en dat komt door irritatie, als ik het niet droog dep blijft de binnenkant heel erg vochtig , mijn antibioticakuur is nu op maar krijg de nijging om steeds beetje beetje te plassen pijn heb ik niet meer.

4.1K
Ritsuka
2 jaar geleden
Bedoel je binnen de buitenste lippen?
Ritsuka
2 jaar geleden
Hoe 'was' je trouwens in die regio? En waarom na ELK wc bezoek? Dat is best vaak

Het beste antwoord

Ik weet niet precies wat je met de binnenkant bedoelt.
Tussen je binnenste en buitenste schaamlippen is het geen probleem, als je maar zorgt dat het niet geïrriteerd raakt.
De binnenkant van je vagina zou ik niet droog deppen. Dat heeft ook weinig zin, omdat het toch weer vochtig wordt en de vagina reinigt zichzelf.
Dus gewoon wassen zonder zeep en alles afdrogen, behalve de binnenkant van de vagina.