Is azijngeur die je inademt van afstand slecht voor je gezondheid?

Ik heb soms eens last van spinnen in mijn kamer en ik heb net 2 azijn potjes aan de zijkanten van men deur gezet, alleen stinkt dit enorm en hangt de geur in mijn kamer. Is dit slecht voor je gezondheid als je dit inademt of zijn er hier geen problemen bij?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

NEEN, dat geeft geen problemen. Als je puur azijnzuur in een ruimte hebt is dat zó irritant, dat je er heel hard van weg loopt. Zo'n sterke geur is dan wel ongezond, maar normale azijnlucht kan geen kwaad. Zelf zou ik wel een alternatief zoeken om de spinnen weg te houden, want continu azijnlucht is niet lekker. Denk daarbij eens aan eucalyptus of lavendel (te koop in kleine geurflesjes)