Is een knobbeltje in balzak teelbalkanker?

Ik ben een jonge van 17 en voel nu al een tijdje (3weken ofzo) een knobbeltje aan mijn rechter teelbal. Het begon met een lichte pijn meestal tijdens een erectie. Het is nu al 3 weken later en het hard (zowat zelfde gevoel als de teelbal zelf) knobbeltje is er nogsteeds en regelmatig voel ik de lichte pijn nogsteeds. Moet ik hiervoor naar de huisarts gaan of gaat het vanzelf weg.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
13.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Ga naar je huisarts
Ritsuka
3 jaar geleden
Ga naar de huisarts. Waarschijnlijk is het alleen een talgkliertje, je huisarts kan je angst wegnemen

Antwoorden (1)

Aan één kant van de teelbal lopen de meeste zaadkanaaljes die een beetje aanvoelen als kleine korreltjes. Je kan je dus erg vergissen om meteen het ergste te denken. Als je echter twijfelt of je zorgen maakt moet je zeker eens langs de HUISARTS gaan. Die heeft er veel meer kijk op dan de antwoorders op deze site.