Mijn vagina doet pijn, ook tijdens het plassen. Waardoor komt dit?

Ik heb dus af en toe ik een keer erg last van mijn vagina en bij het plassen, alleen bij het uiteinde, of het buisje niet in mijn buik/blaas, en duurt iets van 5 dagen en gaat het weer weg, ik denk niet dat het blaasontsteking is omdat ik erg pijn heb in mijn vagina en geen pijn in mijn buik heb. Er werd gezegd dat het te maken kan hebben met een overactief bekkenbodem (verzuurde spieren tot gevolg) maar ik heb alleen last van dat gebied, en ik heb ook pijn bij het plassen en heb ook steeds het gevoel dat ik moet, en geen pijn bij andere gebieden zoals buik/anus.
Ik ben al een keer getest op een paar soas en daar kwam niets uit en had toen ook nog
maar 1 partner gehad.

Herkent iemand dit? Ik zit nu weer met stekende pijn in bed..

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Amadea
3 jaar geleden
Je dénkt dat het geen blaasontsteking is. Zou het niet slimmer zijn om dat door jouw huisarts te laten bepalen?
Pieterke
3 jaar geleden
Daar moet je mee naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea het klopt dat dat slim is, maar ik heb daar laatst ook al mijn urine ingeleverd voor blaasontsteking, heb overdreven lang gewacht en het bleek niets te zijn, ik kan ook wel langs de huisarts maar daar zitten ze niet echt op te wachten vgm vanwege corona
Amadea
3 jaar geleden
Heb je er dan wel wat aan als onbekenden op internet die jou niet kennen en niet kunnen onderzoeken suggesties geven wat het zou kunnen zijn?
Ivana
3 jaar geleden
Corona-drukte of niet, met zoiets ga je natuurlijk NU naar de huisarts.

Antwoorden (1)

Als je echt pijn hebt moet je naar de arts gaan. Wij op het net kunnen enkel maar enkele dingen vertellen maar dat is ergens we natte-vinger-werk. We hebben ook geen opleiding en kennen je ook niet.

Maar wat kan de oorzaak zijn?
Blaasontsteking
Bekkenbodemspieren
SOA
(deze wist je al maar denk je zijn niet juist / ben je getest voor )
Overprikkeling van de blaas ( kan cronisch worden )
Blaaskanker
Blaaspijnsyndroom
Te wild geweest tijdens de seks en je hebt een wondje
Schimmelinfectie
Bacteriële vaginose ( kan bij sommige voor pijn bij plassen zorgen )
...

Met zo'n lijst met mogelijke oorzaken kun je jezelf wel verder informeren en wat op onderzoek gaan. Maar echt echt vinden? Daarom is het zeker goed dat je mijn eerste zin nog een keer leest.