Bij het zwemmen heb ik een druk op mijn oren gekregen die maar niet weg gaat. Wat kan dat zijn?

wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
Pieterke
3 jaar geleden
Water in je oor. Dat gaat vanzelf weg.

Antwoorden (1)

Afhankelijk van de (meer of minder schone) gehoorgang blijft water in je oren zitten. Dat geeft je een gevoel van druk. Het gaat uiteindelijk vanzelf weg. Laat je oren eens controleren en eventueel uitspuiten bij de huisarts. Kan heel veel schelen.