Wat kan het zijn als ik last van keelpijn heb en last van mijn oren?

Hallo allemaal ,
Sinds vorige week vrijdag heb ik een probleem .
Ik had keelpijn in de nacht waardoor ik niet kon slapen . Ik had even 2 seconde pijn aan mijn oor en begon er een ruis in mijn oor .
Het was aan een oor en hetzelfde oor begon ook steeds slechter te horen .
Nu zijn we een week verder en hoor ik mijn oor ook nog eens kletteren elke keer dat ik slik aan bijde kanten !
Ik ben naar de huisarts geweest maar die had er ook niet veel zin in en zij dat ik moet afwachten .
Ik heb toch ook doorverwijzing gevraagd naar de kno maar die is pas over 10 dagen .
Komt het iemand bekend voor? Moet ik me zorgen maken ?
Ik gebruik nu 3 dagen neusspray maar mijn oren zitten bijna dicht lijkt het wel .
De huisarts dacht dat er een propje oorsmeer zat en heeft die ook laten uitspuiten dus dat is het niet .

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

het kan zijn dat je een griepje of een ontsteking hebt je kan beter naar de huisarts gaan