Dat is natuurlijk verschillend per persoon. Hoe het bij mij is: dan moet ik van heel ver weg komen, hoor het signaal van de wekker pas na meerdere keren. Omdat er dan sterk de neiging is om me om te draaien en verder te slapen spring ik dan maar meteen met twee benen uit bed.
Amadea
5 jaar geleden
Je kunt wakker worden met een knallende hoofdpijn.
Als je gewend bent om meteen wakker te zijn bij de eerste tonen van de wekker, kan het nu langer duren omdat je instinctief de neiging hebt om je ogen niet open te doen, je wilt doorslapen!
Veel mensen geven een dreun op de snooze -sluimerwekker- om na 5 à 7 minuten weer gewekt te worden en dan begint het van voren af aan.
Je dag begint verkeerd en dat kan de hele dag doorwerken. Je niet goed voelen en verlangen naar je bed, naar meer rust.
Toegevoegd op 29 januari 2019 17:42: tekst