Kunnen mijn hoofdpijn en pijn in het rechterbeen veroorzaakt worden door mijn tampon?

Mijn tampon heeft er ongeveer 55 uur ingezeten. Ik was het vergeten eruit te halen, ik dacht dat ik het er al uitgehaald had. Nu heb ik erge last van hoofdpijn en van pijn in mijn rechterbeen wat begint in mijn heup. Moet ik mij zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Symptomen van tamponziekte zijn: plotselinge hoge koorts, diarree, braken, griepachtige symptomen, duizeligheid, rode ogen, lippen en tong en/of uitslag die lijkt op zonnebrand. Dus dat zal het niet zijn. Vermoedelijk een toevallige samenloop van omstandigheden die verder niets met elkaar te maken hebben. Misschien heb je je gisteren verstapt, veel alcohol gedronken, en slecht geslapen. Ik noem maar wat. Dat bijvoorbeeld kan deze gevolgen hebben. Weet je geen verklaring voor de klachten en heb je er morgen nog even veel last van, dan raad ik een bezoek aan je huisarts aan.
Amadea