Hoelang pijn na een blindedarmoperatie?

Hoi allemaal,

Ik ben 6 dagen geleden geopereerd aan mijn blinde darm door middel van een kijkoperatie. Ze hebben mijn blinde darm weggehaald.
Of hij heel erg ontstoken was krijg ik nog te horen.
Mijn ontsteking was niet accuut maar chronisch.
Nu in mijn herstel periode heb ik zoveel last van het wondje onder mijn navel. Nog meer pijn dan wat ik had voor de operatie.
Ik ben vandaag nog naar het zh geweest omdat de huisarts dacht dat ik een abces onder de wond had zitten.
Dit was gelukkig niet het geval maar toen de chirurg ging kijken naar mijn wond begon ik te huilen van pijn.
Ik ben echt bang dat dit niet normaal is of dat ik me aanstel.
Iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
6 jaar geleden
Wat zei de arts erover?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De arts reageerde niet echt op mijn pijn. Ze zei gewoon dat de wond er goed uitzag.

Antwoorden (1)

Na 6 dagen voelde ik geen pijn meer na mijn blindedarmoperatie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook niet van het wondje?